Máme tady další díl, Sprinx Consulting už zmínil Michal v jeho povídání a na českém trhu o nich slyšela asi většina lidí. Už proto, že mají několik aplikací na AppExchange – napojení na marketingový nástroj Email kampaně, telefonní ústřednu IPEX nebo rejstřík firem Merk.
Zápisky z povídání:
- první projekt už v roce 2012;
- malí (cca 6 lidí), ale šikovní – mají člověka na Veeva, CPQ, FSL a přirozeně i ty hlavní cloudy;
- jejich typickým zákazníkem je obchodně-výrobní společnost;
- dostat aplikaci na AppExchange je průzkum bojem;
- zákazník musí primárně vědět k čemu mu systém má sloužit, kde ušetří peníze a proč to chce, zbytek se poddá;
- přestože si všichni (zákazníci) myslí, že marketingová automatizace se zavádí pro úsporu práce, ona ji naopak přináší, protože potřebuje fůru nového obsahu;
- o Pulsar aplikaci od společnosti Luminix u nás asi moc lidí neslyšelo, jedná se o off-line řešení pro Salesforce, které ale nemá žádný „mezisklad“;
- u zákazníků typicky chybí enablement – vyškolení uživatelů, prezentace dalších možností, změnové řízení;
- CRM samo o sobě už asi ani netáhne, ale návaznost na marketing ano;
- pokud chcete zjistit o Salesforce víc, mají vypsané webináře (nejbližší bude 21. 4.).
Zaujalo? Tak ho hoď do své aplikace, ať nepřijdeš o další díl!