O Salesforce s Lukášem Řeřichou

V sérii „O Salesforce s …“ jsem si dal za cíl během celého roku vyzpovídat alespoň 52 lidí, kteří se v České a Slovenské republice pohybují okolo Salesforce. Jedno, zda jde o lidi od partnerů, zákazníka nebo dokonce někdo přímo ze Salesforce (ti to prý mají zakázané). Máte tip na někoho, koho bych měl určitě vyzpovídat? Sem s ním! děkuji

Další v sérii mých rozhovorů s lidmi ze Salesforce komunity je Lukáš Řeřicha ze společnosti NN Životní pojišťovna a penzijní společnost.

NN je společnost zabývající se především pojišťovnictvím a správou investic. Své služby nabízí ve více než 18 zemích, významně zastoupena je zejména v Evropě a Japonsku.

Jak ses k Salesforce dostal a jaká je tvoje role?

V rámci firemní transformace/digitalizace firmy bylo rozhodnuto, že se naimplementuje nové CRM SalesForce.com. Část mého týmu se transformovala do business admin/vývojového týmu, abychom dodali první velký projekt na této platformě.

Jak se vzděláváš, které zdroje doporučíš?

TrailHead, Google, LinkedIN.

Jak se díváš na certifikační zkoušky, máš pocit, že je důležité je absolvovat nebo žádný test praxi nenahradí?

Certifikace jsou dobré pro povědomí o možnostech SF/řešení workaroundů.

Používáte Salesforce celá organizace nebo pouze pár lidí?

Začali jsme primárně lidmi v terénu/sales procesy, v dalších projektech bude focus na centrálu.

K čemu Salesforce používáte, je to pro vás klíčová aplikace nebo jedna z mnoha?

V tuhle chvíli okrajová s cílem být hlavním systémem pro většinu procesů firmy.

Dokážeš si tipnout, kolik procent funkcionality Salesforce používáte?

5 %

Co bylo/je na zavádění Salesforce nejtěžší?

Úvodní diskuze nad setupem – licence, vize, architektura.

Používáte v Salesforce aplikace třetích stran? Která je ta nejoblíbenější?

Ano, pár, primárně Vlocity.

Jedna funkce, kterou máš v Salesforce nejraději?

Konfigurace Flow.

Kdyby sis mohl přát jednu věc, kterou by Salesforce mohl od zítra nově dělat, co by to bylo?

Jednodušeji releasovat.

Jak držíš krok s rychlým rozvojem funkcionality Salesforce, zavádíte nové funkce tak jak přicházejí nebo vás nové funkcionality nezajímají?

Máme dost co dělat s těmi současnými 🙂

Chystáte přechod na Lightning? Co vás přitahuje/odrazuje?

Používáme komunity v Napili template, zaměstnanci používají primárně Classic.

Ta Salesforce nebo ten Salesforce?

Ten 🙂

Zajímá mě tvůj názor