Zkušenosti s PRVNÍ KLUBOVOU pojišťovnou

O PRVNÍ KLUBOVÉ jsem slyšel už před lety, kdy bylo členství na pozvánku a přísně regulováno. Letos mi přišla do cesty chvíli před výročím pojištění na auto, tak jsem si nechal udělat kalkulaci, která vyšla o kousek levněji než většina ostatních pojišťoven. A k tomu mi prý na konci roku něco vrátí, podle toho jak moc bude škod a díky tomu zisk – ten se totiž z velké části rozděluje zpět členům.

Novinky mám zjevně rád – mBank pro hypotéku jsem před lety zvolil také mezi prvními a odvděčili se mi na konci úrokem asi 1,2 % p.a. (v době, kdy většina ostatních účtovala okolo 3 %). A tak jsem do toho šel. Finanční poradkyně, která mi řeší většinu věcí, mi říkala – já se ptát nebudu, stejně o tom napíšete. Jasně, napíšu, zněla odpověď, ale pak mi došlo, že jsem 20 let neměl nehodu a psát bez zkušeností asi nedává smysl.

Zkušenost je tady

Pojištění jsme vyřídili přes internet – ostatně jak jinak v dnešní době. A asi měsíc po přechodu k nim, jsem trochu spěchal, měl pocit, že paní předemnou už z křižovatky odjela a tak jsem se rozjel. Jenže ona tam pořád stála, takže jsem jí rozbil zadní světlo a sobě čtvrtku auta.

Lovec nehod u nás byl během minuty, koukal, rozumoval a prý v Auto Opat dávají náhradní auto zdarma viníkům, tak co já na to. Já zavolal kamarádovi automechanikovi, zjistil jsem, že má práce až nad hlavu, tak jsem řekl ok. Mezitím se zastavili policisté, co jeli kolem, i chlapík z Opata, co jel náhodou taky kolem. Kouknul na to, prý to vidí na 80 000,- a rádi to opraví, takže rovnou zavolal odtah.

Na vyšetření nehody – protože to paní chtěla a dobře udělala – jsme čekali další 2 hodiny, ti to odhadli na 150 000,-, čímž mě trochu zaskočili – pojišťovna má celé auto odhadnuté na 280 000,- a tady bylo zničených pár plechů.

Odvezli jsme auto do servisu, sepsali protokoly a jel jsem do práce, v poledne jsem tam byl jak na koni.

Servis zavolal na asistenční službu, kterou pro klubovku dělá AXA Asistance, druhý den se u nich zastavil technik a vše vypadalo na dobré cestě. Zbývali zjistit, kolik pojišťovna zaplatí, protože prý některé pojišťovny limitují hodinové sazby. A tak jsem volal na asistenční službu, kde nevěděli nic, volal jsem na klubový servis, kde jsem je překvapil, protože tohle je prý starost asistenční služby, ale prý mám poslat email, zjistí a dají vědět. A druhý den opravdu dali vědět, že zaplatí co bude třeba.

Servis volal technika na druhou prohlídku, což se trochu vleklo, kdyby byli autorizovaní, tak to prý dělat nemusí. Ale i ten nakonec dorazil, pak auto briskně opravili, připravili fakturu – zvláštní shodou náhod na 149 000,- – a poslali ji k likvidaci.

Likvidace se trochu vlekla. Ve čtvrtek AXA tvrdila, že to má likvidátor na stole a v pátek by to mohl udělat, v úterý že už je to ve finálním souhlasu a každou chvíli pošlou peníze, ve středu zase že to během pár dní už bude. A to jsem se naštval, napsal krátký email na klubový servis a během půl hodinky mi volali, že je vše vyřešeno, likvidátor dopis okamžitě posílá a příště ať se nebojím ozvat dřív.

Za mě dobrý

Pocit z první pojistné události? Skvělý. Všichni se sice divili, co to PRVNÍ KLUBOVÁ je, přemýšleli, zda jim vůbec někdo zaplatí, a nakonec jsme to vyřešili dost rychle a bez problémů. Uvidíme, co mi to teď udělá s bonusy, ale to by mělo dopad u všech pojišťoven.

Jasně, že vám rád pošlu pozvánku, protože za to dostanu nějakou odměnu 🙂 A vy pak za další také. Tak se případně ozvěte.

7 komentáře

Leave a Reply