Skupinové nakupování

Nemám rád nakupování. Nemám rád nakupování. Nemám rád nakupování. Nemám … no dobrá, občas ho přežiju.

To ale nevadí tomu, aby mě chytlo nakupování na internetu, jak se teď módně říká – sociální nakupování. Nakupování o samotě je zjevně nuda, když se ale spojí s internetem a více lidmi, tak to může být zajímavé minimálně z hlediska ceny.

Logo Slevomat První v mém hledáčku je Slevomat, na kterém jsem už utratil pár tisíc. Princip je jednoduchý, každá sleva platí maximálně 24 hodin a otevírá se teprve v případě, kdy se najde dost lidí (a víte kolik se jich ještě musí najít). Takže pokud člověka něco zaujme tak si to hodí do košíku, zaplatí a pokud si to koupí dost lidí tak slevu dostane, v opačném případě se vrací peníze. Slevy se typicky pohybují okolo 50% ale chce to občas dobře vybírat nebo alespoň číst diskuzi u každé slevy. Podle všeho se někdy stane, že cena je vymyšlena speciálně pro Slevomat (čti navýšena na nesmyslnou hodnotu) a potom se na to dá sleva a vše vypadá skvěle. Když se kouknete na předchozí slevy, tak se dá vybrat – sleva do fitka, kryosauny, kávu, kuřecí křidélka a pivo, romantický víkend, mochito, sushi, čtyřkolky, paintball nebo bundgee. Zatlačte slzu, že jste nic z toho nekoupili.

Logo ZOOT Trochu jinak zaměřený je ZOOT, kde slevy většinou trvají delší dobu a nejsou vázány na minimální objem. Slev je dostupných najednou hodně, takže si člověk sestaví „terč“ oblastí či značek, které ho zajímají a potom se mu tyto nabídky zobrazují přednostně. Navíc se člověk může stát fanouškem značky, doporučovat zboží, vidí co si kupují kamarádi, … no prostě takové divné věci. Z hlediska firem je výhod asi víc – minimálně mohou své akce cílit na přesně vybrané skupiny osob a tedy prodat víc. Také mě zaujalo, že ZOOT vlastně nic neprodává, pouze odkazuje na obchody, kde je možné věci následně koupit. Což nevím, zda je plus či mínus.

Logo Zapakatel Absolutní novinkou tohoto týdne je Zapakatel. Systém stejný jako Slevomat, po prvním dnu života se nedá moc hodnotit, jak bude fungovat. Na první pohled se zdá, že pro dosažení slevy bude stačit menší počet lidí (pondělní steak stačilo koupit 7x), bude delší doba na její zakoupení a velkým rozdílem je možnost darovat kupon v libovolné hodnotě, který si obdarovaný následně vypotřebuje na co bude chtít (co ale není jasné je, zda se vám odečtou peníze rovnou, nebo až ho využije).

Logo Alakarte Alakarte je trochu z jiného soudku. Úzce zaměřená na pár vybraných restaurací v Praze, kde nabízí kupony na slevu, jídlo či pití zdarma. Každá restaurace nabízí něco jiného, za kupony se neplatí (ale mohou být na určitý den vyčerpány) a seznam restaurací se neplánuje extra rozšiřovat – vybírají prý pouze ty nejlepší. V současné době je jich tak okolo 70, chystá se to maximálně zdvojnásobit. K tomu všemu potřebujete pozvánku, abyste se dovnitř dostali – takže kód na pozvánku je KA1039, užijte si ji.

Logo Fashion Days Poslední v mém seznamu (a trochu mimo mých standardních zájmů) je Fashion Days, což by měl být soukromý klub s limitovanými kolekcemi těch nejznámějších návrhářů za super ceny (rozuměj slevy 20 – 80% z těch jejich nesmyslných cen). Každá kampaň trvá 3 – 5 dnů s upozorněním předem (což je velká výhoda proti Slevomatu, kde je to opravdu překvapení každý den) a najednou jich jede několik, takže na výběr určitě je. Akorát jak je to móda, tak věci moc nevyzkoušíte, ale musíte koupit, zkusit a vrátit, což by ale neměl být do 14 dnů problém.

Tak to je vše co znám, pokud vám to s nákupy pomůže tak jenom dobře.

Odkazy uvedené výše obsahují můj unikátní kód, který zajistí přičtení peněz na můj účet při vašem prvním nákupu. Jasně že budu rád, když je použijete 😉

2 komentáře

Zajímá mě tvůj názor