Prodat řešení přes sociální sítě? Jde to!

Ty máš pořád něco na tom TwitteruFacebooku, je to úplně naprd, začni dělat něco pořádného. To je ve většině firem taková klasika a většinu času budou mít asi pravdu. Praktická zkušenost mi ale ukázala, že to může být i jinak.

Co se děje na sociálních sítích sleduju nejenom čtením příspěvků od lidí, kteří mě zajímají, ale i přes další nástroje. A čas od času se urodí něco použitelného.

Nemate nekdo nejaky tip na document management system? Nemusi to byt nic robustniho, ale take ne primitivniho. Diky za pripadny RT nebo DM

Tahle hláška zazněla takřka přesně před rokem. Odpověděl jsem, že něco máme (a myslel přitom na modul Dokumenty v BOSSovi). Pár tweetů později a jeden telefonát a bylo zřejmé, že řešení nad Lotus Notes by bylo lepší. Pak už byla tuším jenom jedna návštěva, nabídka a řešení se instalovalo.

Zkuste takhle rychlý prodejní cyklus udělat klasickým obchodem nebo vymyslete cestu jak by vás zákazník mohl bezpracně oslovit bez hledání na internetu. Ani jedno podle mě nejde a tak vhodný monitoring sociálních sítí může pomoci.

Mimochodem, když jsem dělal statistiku návštěv BOSSích stránek za dobu jejich existence, tak jsem byl překvapen, že po odečtení PPC reklam, vyhledávačů a přímých návštěv, je největším zdrojem Facebook. Je dokonce i před odkazy z firemních stránek.

referals.png

Leave a Reply