Trvalo to trochu déle než jsem čekal, ale povedlo se – spustili jsme nové produktové stránky BOSSe.
Závěry
Jednoduché a rychlé věci
- vymyslet si na papíře co by člověk asi tak chtěl
- potkat se s několika grafiky a nechat si vypracovat cenové nabídky (server na volné noze při tom hodně pomůže)
- přesvědčit nadřízené (kteří to ovšem chtějí)
- vybrat toho správného grafika (cenové nabídky máme a všichni jsou v zásadě nastejno – pokud odřízneme extrémy na obou stranách) – jde hlavně o styl návrhu
- počkat až Google web po spuštění najde a zaindexuje (do druhého dne od zprovoznění)
Středně obtížné věci nebo věci co trvají
- nechat si udělat finální grafický návrh a párkrát ho opřipomínkovat ke spokojenosti všech
- nalézt stávající odkazy na firemním webu a přesměrovat je
Neskutečně dlouho trvající věci nebo věci obtížné
- naplnit web obsahem, ideálně i v jeho anglické verzi
- udržovat ho
A tak se stalo, že k BOSSovému Twitteru, Facebooku a YouTube přibyl ještě vlastní web.