Tykáte?

Tykání, zdroj: impuls.cz Všiml jsem si toho v poslední době několikrát – nabídl jsem lidem, se kterými se potkávám pracovně, tykání a najednou jde všechno snadněji. Jeden z nás má otázku, klidně drobnou, hloupou nebo naopak mířící na know-how a nebojí se tomu druhému zavolat a poptat se. A ten druhý zase nemá problém se o informace podělit, celé je to přirozené a rychlé.

Něco výrazně lepšího než doteď, když jsem vždy čekal až mi tykání nabídne druhá strana. Vykání mi přijde hrozně těžkopádné, neosobní a jako překážka v komunikaci. Někdy je fajn stárnout a odhodit některé zábrany. Teď to jenom nějak dotáhnout u těch zákazníků 🙂

1 komentáře

  1. Tykáme. Sice tady v práci na to někteří služebně starší neslyší, ale alespoň naše oddělení si už celé potykalo.
    A co se týče obchodních partnerů – snažíme se hledat tak, abychom spolu mohli spolupracovat dlouho. A v ten okamžik se také snažíme si s nimi potykat ideálně hned na první schůzce 🙂 protože – a v tom ti dávám plně za pravdu – spolupráce je pak mnohem příjemnější a snažší.

Leave a Reply