Strasti PPC reklamy

PPC reklama, takový ten vlezlý pomocník, který se zobrazuje u výsledků vyhledávání na Seznamu i Googlu nebo dokonce na dalších stránkách na internetu. Používáme ji pro BOSSBRight a je to skvělá věc – platí se totiž až za uskutečněná kliknutí, takže cena nemusí být tak hrozná.

Moc mě těší každá poptávka, která z webu přijde, hned má člověk pocit, že reklama k něčemu je a i stránky se mu povedly a ten kontaktní formulář na každé stránce byl super nápad.

Výsledky PPC reklamy

Všechny emaily na obrázku mají jedno společné – zaujal je náš modul pro Vyúčtování mobilních telefonů. Každý z nich byl schopen prohučet celou stránkou až dolů a vyplnit kontaktní formulář, někdo kratší jiný delším textem. A tak nás žádají o přehled volání z jejich čísla, zaslání stavu hovorného a nabídku pro prodloužení smlouvy, o kontrolu vyúčtování, o tom že měnili bankovní ústav a proto neprošla platba a se spoustou dalších problémů, otázek a proseb.

Je skvělé platit PPC reklamu 🙂

Zajímá mě tvůj názor