Další ze série článků integrace se Salesforce, které jsem viděl. Respektive které jsem napsal.
MailChimp zná každý, akorát poslední dobou reference na tu jejich aplikaci nejsou nic moc. Z Česka pak můžete znát Email kampaně, pro které vyvinul doplněk Sprinx Consulting a který se ovládá přímo ze Salesforce. Moji zákazníci pro změnu používají SmartEmailing a tak jsem vyvinul rozšíření pro něj, které instaluji po dohodě.
Co to umí
- obousměrnou synchronizaci mezi Salesforce a SmartEmailingem kontaktů a leadů;
- možnost určit, zda se mají zakládat nové kontakty/leady ze SmartEmailingu s možností omezení na konkrétní seznam, ze kterého se zakládají;
- natahování informace o odeslaných emailech ze SmartEmailingu včetně jejich statistik a detailů pro konkrétní kontakt;
- nastavení skupin v Salesforce – kampaně, které mají nastavený příznak synchronizují svoje členy do SmartEmailingu do příslušného seznamu;
- možnost definice vlastních polí a jejich obousměrná synchronizace;
- synchronizace GDPR souhlasů;
- možnost reportingu na straně Salesforce;
- nedochází k mazání informací ani na jedné straně.
Co víc si přát – svoje kontakty mám v SmartEmailingu v potřebných seznamech, ve SmartEmailingu tvořím a posílám emailové kampaně a detaily o nich se mi přenáší zpět do Salesforce. Markeťák dál používá co je zvyklý, obchodníci zase žijí v Salesforce a přiřazením kontaktů do jednotlivých kampaní mají jistotu, že jim příště přijdou příslušné emaily.
Zní to dobře? Ozvěte se, nainstalujeme a můžete používat.