Společnost T1A jsem poprvé zaregistroval až když tam nastoupil Denis Tomíšek a vůbec mi nebylo jasné, proč šel zrovna tam. A tak jsem si do podcastu pozval Kirilla Dreljuše, který tam pracuje jako CRM Delivery Lead a strávili jsme spolu příjemnou hodinku, ve které mi pověděl o téhle firmě, která má filozofii amerického startupu hodně věcí, o jejich 4 hlavních pilířích, kterými jsou Data Engineering, CRM, Marketing a Process Intelligence.
Zápisky:
- do Agentforce investovali spoustu časů, není to jenom chatbot na steroidech;
- jak se liší implementace v CEE, západní Evropě, na blízkém východě a v Americe;
- jak moc jsou firmy na blízkém východě připraveny investovat do budoucnosti, myslet ve velkém a zkoušet nové věci, jak tam funguje byznys, proč tam mít kancelář je povinností a jak docílit 66 % conversion rate;
- Financial Cloud ze začátku vypadal jako nějaký okrajový produkt, ale v dnešní době tam mají hodně práce;
- kancelář nebo home office? Jsou po celém světě a tak jsou lidé zvyklí pracovat remote;
- o ploché struktuře firmy a jak se velmi rychle se svým nápadem můžete dostat až k CEO.