Salesforce v Česku s obchodníky

Trvalo mi to hrozně dlouho, než se mi podařilo uhnat Salesforce obchodníky, abych s nimi popovídal o tom jak obchodují, jaká je situace na trhu, jaké to je obchodovat a je to stejné napříč obory?

Tentokrát jsem tedy před mikrofonem přivítal Věru JaničinovouJana Moravce, kteří mají v Česku na starosti zákazníky od 200 do 1500 zaměstanců.

A protože Salesforce je celý o AI tak jsem použil AI i při úpravě podcastu, aby vyhodil pauzy, přeřeky a další, tak snad se to i tobě bude dát pořád poslouchat.

Jan Moravec a Věra Janičinová v podcastu

Zápisky:

  • Honza dlouhou dobu Salesforce používal jako uživatel, takže se mu teď o něco lépe oceňuje dobře udělaná implementace a tedy i partnery, kteří to dělají dobře;
  • obchod je všude stejný, obchodník tomu produktu musí věřit a pak se to prodává krásně. Pořád je to o navazování vztahů a budování důvěry, IT je možná komplexnější v tom, že není moc jasné co přesně se prodává sedačka – sedačka na letu z Prahy do Dubaje u okna je lidem výrazně jasnější;
  • má SF takovou sílu brandu, že už by všichni přesně věděli co čekat a chtěli to? V Česku úplně ne, i když se to lepší;
  • obchodník musí umět poslouchat a snažit se pochopit zákazníka, aby mu mohl nabídnout to pravé řešení a správně mu prodat jeho hodnotu. A pak jsou klienti, kteří mají pocit, že jsi nic neřekl a tak nemáš co nabídnout;
  • Industry Cloudy mají výhodu v tom, že člověk může jím v konverzaci víc do hloubky a tím ukázat zákazníkům v konkrétních oborech větší hodnotu. A pořád tam je práce pro implementátory;
  • malé firmy paradoxně mohou mít výrazně komplexnější procesy než ty velké;
  • time kills deals aneb když se nad věcmi dlouho medituje tak asi nedopadnou;
  • chceš koupit Salesforce? Zaregistruj se na webu a někdo se ti ozve nebo si najdi obchodníka na LinkedInu a ozvi se mu, rádi ti to ukáží, vymyslí správný set produktů a dají rozumnou cenu;
  • na cenu má dopad počet licencí, délka smlouvy, vybrané produkty, jak se budou licence aktivovat, případně období roku, kdy se licence kupují;
  • pokud dokáže partner ze svých zákazníků udělat ambasadory Salesforce, tak je to win-win-win;
  • AI je tady a 80 % lidí ho používá i pro pracovní účely, ale ví o tom jejich zaměstnavatel a má ošetřenou bezpečnost?
  • Slack, AI a Salesforce hraje krásně dohromady a Honza už v dnešní době spoustu aktualizací informací v CRM dělá přímo ze Slacku, házet obchodníkům co nejméně klacků pod nohy a zjednodušit způsob jakým zadává data je klíčové, protože jinak je zadávat nebude;
  • na co se letos těšit a kde se osobně potkat? CzechDreamin (ohřeju si polívčičku) a chvíli poté co jsme podcast dotočili tak přišla oficiální informace o Agentforce akci, která se bude konat v Praze už 1. dubna. Uvidíme se?
Listen on Apple Podcasts Listen on Spotify

Leave a Reply