Merkle – pokud jste o nich nikdy neslyšeli, tak se vůbec nedivím, ale jinak je určitě znáte pod jménem Isobar nebo blue-infinity. S Danem a Martinem jsme pokryli nejenom firmu a zákazníky ale i jejich přechod od zákazníka k dodavateli a jaký to byl (a pořád je) kalup, probrali jsme i konferenci Future Summit, kterou organizovali v dubnu a na přetřes přišel i CzechDreamin.
Zápisky z povídání:
- mateřská společnost Dentsu je Salesforce označován jako #1 agenturní partner a z toho je zřejmý i ten častý přesah do byznysu a marketingu, není to typicky jenom o implementaci nástroje;
- CX a Data jsou velké téma, ve kterém jsou silní, překvapivě jako většina mediálek, které jsou zvyklé mít pod palcem data zákazníků;
- projekt by neměl nikdy skončit, pokud skončí tak je to špatně dodaný, je potřeba tam zapojovat další věc, rozvíjet a přidávat další cloudy;
- čím větší firma tím méně cloudů, menší a střední firmy jsou v tomhle progresivnější;
- marketingová automatizace vám může přidat práci, protože nabízí víc možností;
- rozdíly mezi odvětvími se smývají, mají třeba své extra regulace, ale v zásadě začínají být hodně stejné;
- unikátní technické řešení je fajn, ale opravdu jsme splnili potřeby zákazníka a ideálně ještě víc? Benefituje z toho?
- tým je ve 3 zemích, 4 městech, 27 národností;
- měsíční celofiremní allhands, neformální pivka s leadership týmem;
- lidi jsou nejdůležitější, značka je vlastně jenom logo, lidé musí být na prvním místě protože jinak je to jenom prázdná schránka;
- Praha je magnet pro zahraniční pracovníky;
- loni byla Salesforce akademie a vyškolila lidi z jiných technologií;
- plná podpora od firmy při certifikacích, incentivy za každou certifikaci, ale až sdílení znalostí a zkušeností je klíč k růstu týmu -> knowledge sharing sessions, Salesforce news, learning Fridays, Dentsu academy, veřejné code reviews a radění jak to dělat lépe, architecture reviews, týmy mají nepovinné schůzky, sdílení napříč týmy;
- CSR aktivity – moc toho vlastně neumí, takže dělají pro-bono práce nebo sponsorují nějaké věci;
- konzultantská práce je tvrdý chleba, mnohem intenzivnější než na straně zákazníka, rozvoj lidí je na straně zákazníka také pomalejší. Na druhou stranu na straně dodavatele není potřeba řešit ty přípravy projektu a tanečky kolem toho;
- Future Summit se povedl – 700 registrovaných, 150 online při zavíračce, snad se zopakuje na podzim nebo příští rok;
- CzechDreamin bude určitě, grilovačka v červnu se snad taky povede
Zaujalo? Tak ho hoď do své aplikace, ať nepřijdeš o další díl!