Salesforce v Česku s Enehano Solutions

Třetí díl a tentokrát s prvním českým partnerem.

Zápisky z povídání:

  • minulý rok hodně pohnuli s počet certifikací na člověka, zákazníci se na to ptají, protože to je jedna z mála věcí, podle kterých se mohou rozhodovat. Tím druhým kritériem jsou reference a tady se nemají za co stydět;
  • nebojí se celé digitální transformace, jsou schopní zvládnout malé i velké projekty;
  • dívají se na západ i východ a vidí ohromný prostor v Česku, konečně jsme i tady nakloněni cloudu;
  • možná 50 % jejich implementací jsou multi-cloud;
  • rozjet business v Americe bylo těžké hlavně kvůli časovému posunu, při dodávce asi tolik nevadí, ale dohody se dělají těžko;
  • remote přístup zpomalil kreativní část projektu – sejít se osobně je rychlejší;
  • držet tým pohromadě online je těžký a s pivkem po práci se to nedá srovnávat, dárkové sety mohou být fajn překvapení, celofiremní neformální cally, pravidelnější 1:1;
  • v Česku mají plán na 5 násobný růst v horizontu 5 let, 500M obratu;
  • člověk může mít víc různých rolí najednou, ke každému přistupují individuálně, čtvrtletně kontrolují kariérní plán, stejně tak člověk může dělat víc věcí najednou a na víc projektech, ale je to vždy o tom co člověk zvládne;
  • lidi mají znalostní oblasti, za které jsou zodpovědní a v těch jsou garanty;
  • učit lidi na vysoké škole je super a snad se jim podaří domluvit s dalšími;
  • letní stáže budou mít další ročník;
  • Digital Transformation Summit se vydařil, cca 400 účastníků, letos bude zase – 13. 5.;
  • jsou členem Pledge 1 %.

Zaujalo? Tak ho hoď do své aplikace, ať nepřijdeš o další díl!

Listen on Apple Podcasts Listen on Spotify

Zajímá mě tvůj názor