Salesforce v Česku s Anodius

Anodius logo

Anodius, firma která je rozkročená napříč různými platformami a pro mě překvapivě nechává i své lidi mezi nimi relativně volně přeskakovat. Firma, která má pro zaměstnance připravený „manuál“ jak se u nich dá postupovat po kariérním žebříčku a přitom to není ještě korporace. S Lukášem jsme naťukli i další věci, které mě u nich pozitivně překvapily.

Zápisky

  • rozhodli se pustit do konzultingu, začali v energetice, chtěli propojovat efektivně svět zaměstnanců, zákazníků a technologie;
  • nejdřív SAP, postupně se začali víc orientovat na Salesforce;
  • v Sales, Service, Experience, Pardot se cítí doma, občas dělají i něco dalšího a chtějí toho pokrývat víc;
  • na začátku je překvapila fluktuace lidí, dneska už je to dobré. Mají strukturovaný plán rozvoje lidí, aby věděli co musí udělat pro svůj profesní posun. Fotbálek mají také, ale zajímavé projekty asi hrají větší roli, stejně jako minimum byrokracie;
  • rok je málo v jedné firmě, to se člověk možná tak rozkouká, ale nemá šanci se pořádně posunout – za mě absolutní souhlas;
  • množství vzdělávacích cest a platforem, které Salesforce poskytuje, fantasticky pomáhá s rozvojem lidí;
  • historicky se nejvíc osvědčili junioři, kteří nejsou svázaní zvyky, ale mají otevřenou mysl a mají velký tah na branku;
  • jsou schopni pomoci i se strategií, dělali implementace i čistě podle toho, jak by si to udělali pro sebe, a měly u zákazníků úspěch;
  • zvláště vývojáři jsou napříč technologiemi a nejsou jenom SF zaměřeni;
  • 20 % času chtějí, aby člověk měl na vzdělávání, konference, ale vždy se to nedaří;
  • LinkedIn funguje na získávání lidí nejlépe, stejně jako zaujmout studenty už na školách, jobs už jsou asi za zenitem;
  • snaží se standardizovat věci, popisovat co přesně zákazník dostane i nedostane, připravit implementační balíček, který jsou schopni rychle a snadno zavést.
Listen on Apple Podcasts Listen on Spotify

1 komentář

Leave a Reply