Reporting a Salesforce

Stěžejní součást Salesforce, kterou zákazníci více či méně úspěšně používají, je reporting a dashboardy. Téma zajímavé, věc, která ze Salesforce může udělat něco víc než jenom skládku dat, která se stejně k ničemu nepoužijí.

27. února od 17 hodin pořádám v Impact Hubu další setkání Salesforce komunity, kde právě tyto věci budeme probírat. Pět zajímavých hostů s přednášky více či méně technickými a více či méně byznysovými.

Doufám, že zazní věci jako Power Of One; jaká čísla byste měli určitě sledovat; že Lightning Report Builder je prostě skvělý, ale Einstein Analytics dokáže ještě o třídu víc. Že existují pokročilé typy reportů a navíc si můžete vytvořit vlastní. Tipy jak používají reporty přímo v Salesforce a na jaká čísla koukají, aby jim obchod pěkně šlapal.

Pokud máte dotaz jak vytvořit určitý report, tak si ten nápad určitě přineste, třeba se nám povede ten oříšek rozlousknout.

Počet míst je tentokrát limitovaný (35), tak neváhejte a hlaste se. Ale současně se hlaste jenom pokud opravdu plánujete přijít, nerad bych vám rezervoval místo, když nedorazíte.

Po práci samozřejmě legrace – vyrazíme pokecat někam na večeři. Obejitých pár míst v okolí už máme, tak uvidíme, kam vyrazíme tentokrát.

Přihlášky 3, 2, 1, teď. Vaše uživatelské jméno a heslo do Salesforce by vás mělo přihlásit i zde. A já se 27. 2. od 17 hodin těším na viděnou.

Zajímá mě tvůj názor