O Salesforce s Martinou Kučerovou

V sérii „O Salesforce s …“ jsem si dal za cíl během celého roku vyzpovídat alespoň 52 lidí, kteří se v České a Slovenské republice pohybují okolo Salesforce. Jedno, zda jde o lidi od partnerů, zákazníka nebo dokonce někdo přímo ze Salesforce (ti to prý mají zakázané). Máte tip na někoho, koho bych měl určitě vyzpovídat? Sem s ním! děkuji

Další v sérii mých rozhovorů s lidmi ze Salesforce komunity je Martina Kučerová ze společnosti Mazars.

Mazars je mezinárodní nezávislá organizace, která se specializuje na poradenské služby v oblastech auditu, daní a účetnictví. Společnost má v rámci své sítě přímé zastoupení v 79 zemích světa a čerpá ze zkušeností více než 18 000 odborníků. Pomáháme velkým nadnárodním skupinám, malým a středním podnikům, rodinným formám i podnikatelům, v každé fázi jejich vývoje. V České republice působí Mazars od roku 1995, poskytuje komplexní poradenství a zaměstnává přes 250 odborníků. Díky důrazu na kvalitu a flexibilitu dokážeme stabilně růst a průběžně rozšiřovat portfolio svých služeb.

Jak jsi se k Salesforce dostala a jaká je tvoje role?

Se Salesforce jsem se poprvé seznámila v rámci trialu, který organizovala skupina Mazars. Měli jsme možnost si vše vyzkoušet a pak, když jsme v Mazars ČR hledali vhodný CRM systém, za mě byla volba jasná. Dnes jsem ráda, že jsme Salesforce zvolili. Vzhledem k tomu, že ho používám nejdéle a měla jsem na starosti customizaci, nazvala bych se super user.

Jak se vzděláváš, které zdroje doporučíš?

Nedávno jsem objevila Trailheady, což je zábavná forma učení a určitě bych ji doporučila. Od začátku to byly různé způsoby včetně nevím, zadám do Googlu a někdo poradí.

Používáte Salesforce celá organizace nebo pouze pár lidí?

Salesforce u nás používá nejvyšší vedení, manažeři, kteří mají na starosti business a marketing.

K čemu Salesforce používáte, je to pro vás klíčová aplikace nebo jedna z mnoha?

Používáme Sales Cloud, tudíž především pro sales, kde je klíčová, jinak máme i další systémy.

Dokážeš si tipnou, kolik procent funkcionality Salesforce používáte?

Kdo ví, co je 100%? Ráda bych řekla, že to jsou desítky, ale bohužel, zatím myslím, že to budou spíše jednotky 🙂

Co bylo/je na zavádění Salesforce nejtěžší?

Samozřejmě počáteční nastavení systému, aby splnil různá očekávání není jednoduché. Ještě složitější mi přijde používání Salesforce, tak, abychom neměli jen drahou databázi klientů, ale viděli reálný přínos pro business.

Používáš aplikace třetích stran? Která je ta nejoblíbenější?

Ano používáme, hlavně pro marketing, např. Imper Leady.

Jedna funkce, kterou máš nejraději?

Tvorbu reportů a v Lightningu se zdá, že to bude ještě lepší.

Kdyby sis mohla přát jednu věc, kterou by Salesforce mohl od zítra nově dělat, co by to bylo?

Salesforce toho nabízí hodně, takže ani by to nemuselo být nic nového. Spíš bych si přála, aby byl dostupnější a mohlo s ním pracovat více lidí z různých států.

Jak držíte krok s rychlým rozvojem funkcionality Salesforce, zavádíte nové funkce tak jak přicházejí nebo vás nové funkcionality nezajímají?

Ten rozvoj je opravdu rychlý, za mě se snažím být v kontaktu se Salesforce komunitou, protože na akcích se dozvím vždy něco nového, zajímavého. Zatím se snažíme využít možnosti stávajících funkcionalit, ty nové přicházejí postupně.

Chystáte přechod na Lightning? Co vás přitahuje/odrazuje?

Přechod na Lightning pro nás není úplně na pořadu dne. Nejprve nám chyběly funkcionality, na které jsme byli zvyklí a rychlost. Vím, že hodně věcí se zlepšuje, takže možná je čas na změnu.

Ta Salesforce nebo ten Salesforce?

Já jsem myslela, že zatím mluvíme jen o umělé inteligenci, ale kdyby náhodou, tak za mě „ten“.

Leave a Reply