O Salesforce s Josefem Kubovským

V sérii „O Salesforce s …“ jsem si dal za cíl během celého roku vyzpovídat alespoň 52 lidí, kteří se v České a Slovenské republice pohybují okolo Salesforce. Jedno, zda jde o lidi od partnerů, zákazníka nebo dokonce někdo přímo ze Salesforce (ti to prý mají zakázané). Máte tip na někoho, koho bych měl určitě vyzpovídat? Sem s ním! děkuji

Další v sérii mých rozhovorů s lidmi ze Salesforce komunity je Josef Kubovský ze společnosti Memsource.

Memsource je česká firma založená v roce 2010, která se velmi rychle stala lídrem v cloudové technologii pro překlady. Náš software je uznávaný a oblíbený překladateli, překladatelskými agenturami a nadnárodními firmami.

Naše hlavní sídlo je v Praze, ale máme pobočky po celém světě a spolupracujeme s firmami a odborníky, kteří sdílejí vášeň pro jazyky a technologii, která umožňuje světu komunikovat.

Jak jste se k Salesforce dostal a jaká je vaše role?

SF jsem začal používat v Memsource jako Business Development Manager, nyní jako Head of Sales.

Salesforce tvrdí, jak efektivnější díky němu obchodníci jsou. Pozorujete takové zlepšení? Dá se říci, v čem přesně vězí?

Ano, s pomocí SF obchodník lépe a přesněji předpovídá své výsledky. V případě, že mu v pipelině chybí částka nezbytná ke splnění cíle, může na klienta více zatlačit. Se zavedením SF se také zlepšila interní komunikace v sales teamu. Důležitá je samozřejmě také pravidelnost reportování a možnost nastavit si další termín komunikace se zákazníkem, vytváření příležitostí a selekce klientely.

Jak se vzděláváte v souvislosti se Salesforce, které zdroje doporučíte?

Youtube a občas newsletter.

Používáte Salesforce celá organizace nebo pouze pár lidí?

100 % prodejního týmu, marketing a přemýšlíme o zapojení podpory.

K čemu Salesforce používáte, je to pro vás klíčová aplikace nebo jedna z mnoha?

SF je pro nás klíčovým z hlediska řízení celého obchodního procesu a pro reporting.

Dokážete si tipnou, kolik procent funkcionality Salesforce používáte?

30%

Co bylo/je na zavádění Salesforce nejtěžší?

Nastavení procesů a následně reportování relevantních dat.

Používáte aplikace třetích stran? Která je ta nejoblíbenější?

Cirrus Insight pro tracking emailové komunikace v SF.

Jedna funkce, kterou máte nejraději?

Dashboards.

Kdyby jste si mohl přát jednu věc, kterou by Salesforce mohl od zítra nově dělat, co by to bylo?

Rozšířenější automatizace procesů na úrovni Professional licence.

Jak držíte krok s rychlým rozvojem funkcionality Salesforce, zavádíte nové funkce tak jak přicházejí nebo vás nové funkcionality nezajímají?

Sleduji sporadicky, především pokud mne zaujme nadpis v newsletteru.

Chystáte přechod na Lightning? Co vás přitahuje/odrazuje?

Přemýšlíme nad tím, že Lightning aktivujeme a necháme na volbě každého uživatele, zda mu bude nové prostředí vyhovovat nebo zda zůstane u klasického SF.

Ta Salesforce nebo ten Salesforce?

Ten.

Leave a Reply