Komunikovat s klienty? Generali to asi neumí

Logo Generali To takhle jednou změníte vaši pojistku a těšíte se, jak je všechno hotovo. Od pojišťovny vám přijde potvrzení o změně, takže jste opravdu v klidu.

A pak po pár měsících se vaše finanční poradkyně opatrně zeptá – zaplatili jste to navýšení? Generali to nemá asi spárované, protože posílá už druhou upomínku.

Kdepak, všechno je v pořádku, platíme to přeci přes SIPO, takže se nemusíme strachovat.

Chyba lávky

A pak přijde informace z pojišťovny.

Klient má roční platbu a ta proběhla, změna smlouvy je k pozdějšímu datu, takže klient musí platit jinak.

Aha, teď se člověk zarazí a musí se ptát:

  • proč mě o tom neinformovali už při potvrzení o změně, že mám něco zaplatit
  • proč mi nevyčíslili částku, kterou mám zaplatit – díky změně k pozdějšímu datu totiž nejde o prostý rozdíl mezi původní a novou částkou
  • proč mi neposlali první upomínku, ale posílají rovnou druhou?
  • no a konečně je divné, proč si to prostě nestrhli z toho SIPA

Zeptal jsem se a dostal odpověď, takovou příjemnou a vstřícnou.

… změnu jste dělali v průběhu smlouvy, nikoliv k výročí. Byla to benevolence pojišťovny a od toho se odvíjí všechny potíže, které jste uvedl.

Aha, děkuji za informaci, pokusíme se, aby se další dítě narodilo dostatečně před výročím smlouvy, ať z toho nemáte problémy.

Napsat komentář