Ten intranet je fakt boží – mám tam úkoly, nějaké schůzky a spoustu dokumentů, všechno krásně na jednom místě. Problém ale je, co s tím vším, když potřebuji odjet k zákazníkovi a mít to s sebou – to opravdu pořád musím myslet na to, co si s sebou stáhnout a pak to zase upravené nahrát zpět?
Rád slyším, že se intranet líbí. A k té otázce jak to používat bez připojení k intranetu – je to jednoduché. Snad už všichni jsme přešli na Office 2007 a tam to funguje naprosto skvěle a samo. Hned na úvod je ale třeba říct, že to nefunguje zdaleka na všechno – podporovány jsou knihovny dokumentů, úkolů a kalendáře.
Ukážeme si příklad třeba na firemních akcích. Otevři titulní stránku intranetu a klikni na název sekce, kterou si chceš připojit do Outlooku.
Otevře se ti seznam všech záznamů v daném pohledu a ty klikneš na tlačítko Akce a Připojit k Outlook.
Otevře se ti Outlook, zeptá, zda si jste opravdu jisti (a umožní případně donastavit pár věcí tlačítkem Upřesnit) a pak už je to připojeno k Outlooku, kde s tím můžeš pracovat jak se ti zlíbí a kdykoliv.
Kde to v Outlooku najdeš? Pokud se jedná o kalendářový typ položek tak pod kalendářem, úkoly jsou pod úkoly a dokumenty pod novou položkou Seznamy služby Sharepoint, přímo pod emaily.
No není to krása a radost používat?
Mimochodem pokud někdo chcete něco lepšího, nebo nepoužíváte Outlook, tak existuje (asi kromě jiných) produkt Colligo, který toho umí v této situaci ještě víc a vypadá opravdu dobře.
Martin, skoro nikdy nereagujem, ale teraz mi to nedá… Nepovedal by som, ak by podobne „oslavný“ článok napísal niekto z marketingu Microsoftu a nadšene sa rozplýval nad možnosťou zreplikovať si nejaké veci (a len tak bokom, že nie všetko tam ide :-))) ), ale od Vás som čakal trochu triezvejšie hodnotenie. Je to fakt boží….