Email kampaně

Rozesíláte emaily, Salesforce vám nestačí, na Pardot/Marketing Cloud nemáte, MailChimp ani SmartEmailing se vám nelíbí. Naštěstí jsou tady ještě EmailKampaně a jejich doplněk do Salesforce.

Vyvinula ho společnost Sprinx Consulting a z toho co jsem viděl je to povedené řešení. Už proto, že uživatele nežene ven ze Salesforce, ale celou tu záležitost zvládnou přímo v něm.

V době kdy jsme začínali s implementací platformy Salesforce jsme naráželi na limity Salesforce při rozesílání větších emailových kampaní. Na jedné straně to bylo to, že bylo možno odeslat pouze 1000 mailů za 24 hodin a to se ještě muselo rozsekat na menší bloky po 250 nebo 500 emailech. Na straně druhé to bylo i to, že bylo nutné nějak rozumně vyřešit odhlášení z mailingu.

Instalace doplňku z adresy poskytnuté společností Sprinx a pak už jenom propojení s vaším účtem na EmailKampaně. Základní nastavení (odesílatel, zadání klíče pro Google Maps ať víte kde jsou odběratelé, naplánování synchronizace, namapování polí).

Mapování polí

Pokud se mi něco opravdu líbilo tak to byl editor. Jednak už přijde s připravenými šablonami (jako MailChimp) a pak si snadno nadefinujete vlastní. Ten editor umí opravdu hodně věcí a měl jsem pocit takové snadnosti, že by to opravdu měl pochopit každý. Slučovací pole, formátování, všechny ty samozřejmosti tam samozřejmě jsou.

Editor

Statistiky

V podstatě největší nevýhoda rozesílky ze Salesforce – netušíte moc o otevřeních a dalších sexy číslech, které marketéři sledují.

Statistiky

Tento doplněk je všechny má – kdo, kdy, kolikrát, odkud, heatmapa emailu na co se klikalo. Plus to celé je možné použít k segmentaci pro další rozesílku.

Heatmapa emailu

Jaké jsou hlavní přednosti doplňku Sprinx Email Campaigns?

  • plně automatizované e-mailové kampaně
  • velký výběr šablon
  • personalizovaný a generovaný obsah
  • detailní statistiky
  • plně formátované HTML emaily
  • možnost rozesílat přílohy
  • tvorba šablony na míru
  • automatické propisování o odhlášení
  • automatické stahování statistik

Kam dál

1 komentář

Zajímá mě tvůj názor