Velký projekt skončil

Když tak nad tím přemýšlím, tak musím říci, že jsem to ještě neudělal, ale je na čase to změnit. Zkrátka a prostě – musím se pochlubit.

Před nějakým časem jsme úspěšně dokončili projekt Call Centra pro společnost Schneider Electric. Práce v pravdě zajímavá, vyzkoušeli jsme si spoustu nových věcí a abychom se nenudili, tak jsme to nasadili do více zemí. Aplikace je v tuto chvíli nasazena v 7 zemích, což považuji za úspěch, zvláště když vím, kolik práce se za tím skrývalo.

Právě díky tomuto projektu jsem si vyzkoušel komunikaci v angličtině – jak to běžnou projektovou, která mě příliš nepřekvapila, tak i vyjednávání o ceně, příprava nabídky a smlouvy. A musím říci, že zkušenost to byla opravdu zajímavá a celkem bych si ji zopakoval. Hlavně si člověk uvědomí, kolik nových věcí se zase naučil. A také si uvědomí, že ty nadnárodní projekty dají výrazně víc práce, že ač se všichni snaží jak to jde, tak je zde pořád bariéra, když má člověk myslet na implementaci v dalších zemích tak se musí tempo zpomalit, musí se důsledně evidovat veškeré nasazování a vůbec začne převažovat byrokracie nad vlastním radostným vývojem a nasazováním. Což si člověk normálně vlastně ani neuvědomí.

Leave a Reply