Flat name není podporované

Není nad to, když se v dokumentaci objeví maličkosti, kterým člověk nevěnuje příliš pozornosti. Právě za takovou maličkost jsem považovall ukončení podpory pro flat name ve verzi 7. Nicméně i tato hloupost, kterou přeci nikdo nepoužívá :)), dokáže potrápit. Sám jsem tomu nevěnoval pozornost, dokud mi nezačali lidé hlásit, že z helpdesku odcházejí emaily se špatnou adresou. Někteří z našich uživatelů totiž přistupují k LN pouze pomocí webu a nebyl důvod je registrovat klasickým způsobem – místo toho jsme zakládali pouze jejich person dokumenty v adresní knize a tam nedávali jméno v hierarchickém formátu (tedy včetně certifikátu).

Ve verzi 6 fungovalo vše v pořádku, při odesílání emailu agentem (který byl spouštěn z webu a běžel pod přihlášeným uživatelem) došlo ke správnému nalezení emailové adresy a odeslání emailu pod korektní adresou. Ve verzi 7 ovšem došlo ke změně – díky ukončení podpory pro flat name se změnila i tato maličkost. Najednou nedocházelo k dohledání emailové adresy v person dokumentu člověka a emailová adresa se vypočítávala ve tvaru Jméno%Příjmení@firma.cz (a možná ještě horším). Poté co jsem do fullname u těchto uživatelů zapsal i certifikát (neregistroval jsem je znovu) tak bylo vše v pořádku.

Leave a Reply